Урок иностранного языка. Путешествие в другой город (села).

Урок з іноземної мови.

Підтема: Подорож до іншого міста (села).  

Мета: Познайомити учнів з деякими фактами про міста нашої країни.

Повторити майбутній неозначений час.

Вчити описувати письмово та усно події й об'єкти, пов'язані з літнім відпочинком. Розвивати усні комунікативні навички.

Створювати емоційну обстановку.

Обладнання: Підручник, картинки із зображенням видів міст.

 

ХІД УРОКУ

I. ВВЕДЕННЯ В УРОК

Introductory Game

1. Вводна гра.

Запропонуйте пограти в гру «Міста».

Т. In groups, play the City Game. One student names the city. The others name cities beginning with the same letter.

Example: A: Kyiv

B: Kriviy Rig

C: Kamenets Podilskiy etc.

At the end play the game as the whole class.

Aim

2. Повідомлення теми та завдань уроку.

Після гри запросіть учнів здогадатись, яка тема уроку.

Т: Can you guess what is the topic of our lesson? Після відповідей:

T: So today you'll

• “Visit” some Ukrainian cities;

• get acquainted with different places of interest;

• share your impressions with your classmates.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Speaking

1. Складання розповідей про міста України.

1) Гра «Подорож до іншого міста».

Проведіть фонетичну зарядку (лексика впр

4 (стор. 9).

Т: Open the books. Find exercise 4 on page 9. Read the word-combinations after me.

2) Запропонуйте учням розглянути види міст на картинках, відгадати, якi саме міста зображені та вибрати місто для подорожі.

Т: Look at the cities in the pictures on the blackboard. Which one do you like to visit?

3) Запропонуйте відповісти на запитання впр. З (стор. 8), використавши лексику впр. 4 (стор. 9).

Т: Answer the questions of exercise 3 on page 8. Use the words of exercise 4 on page 9.

4) Запропонуйте працювати в групах по 4 чол. Запропонуйте скласти розповіді про місто, яке «відвідала» група, і поділитись своїми враженнями від «поїздки« з однокласниками.

Т: Work in groups of four. Write the story about your visit to another city/town.

Check up 2. Перевірка домашнього завдання.

Впр. 1 (стор. 7).

Grammar Review

3. Повторення утворення майбутнього неозначеного часу.

1) Запропонуйте учням зіставити три речення, які записані на дошці, визначити час дієслів-присудків:

Blackboard

Here are the three sentences about you. Answer my questions using the sentences.

Визвіть

1 2

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные