Совершенствование маркетинговой деятельности ЧП РКА "Бюро МарТ" через использование информационно-компьютерных технологий

ЗМІСТ

Вступ. 5

Розділ 1. Реалізація маркетингових задач засобами рекламних агенств. 8

1.1. Основні засоби поширення реклами засобами рекламної агенції 8

1.2. Завдання рекламної діяльності рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ”  29

Розділ 2. Інформаційна технологія розв’язання задач з маркетингової діяльності в ПП ”Рекламно-консалтинговій агенції ”Бюро МарТ”. 31

2.1. Загальна характеристика рекламної діяльності ПП ”Рекламно-консалтингової агенції ”Бюро МарТ”. 31

2.2. Характеристика роботи автоматизованого робочого місця (АРМ) в системі маркетингової діяльності рекламної агенції 36

2.3. Характеристика функціональної інформаційної підсистеми “Реклама” в маркетинговій діяльності агенції 40

Розділ 3. Система інформаційного забезпечення служби маркетингу агенції 44

3.1. Структура і зміст інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в рекламній агенції 44

3.2. Аналіз і дослідження даних служби маркетингу ПП Рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ”. 51

Висновки. 59

Література. 64

Додаток 1. 69

Додаток  2. 70

Цена: 500грн.
Количество страниц: 68

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922 и 0502977376. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа