Влияние рекламы на психику человека
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні засади проблеми дослідження впливу реклами на психіку людини 5
1.1. Аналіз науково-прикладних досліджень в галузі реклами. 5
1.2. Реклама як метод впливу на поведінку споживачів. 7
1.3. Реклама та емоції людини. 14
1.4. Психічні процеси та психологічні впливи реклами. 18
Розділ 2. Емпіричне дослідження проблеми впливу реклами на психіку людини 25
2.1. Методи дослідження. 25
2.2. Аналіз результатів дослідження. 28
Висновок. 38
Список літератури. 39
Додатки. 41
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.