Защиту своего бренда

План

Проблеми захисту прав на торгові марки

Як захистити свій бренд

Клеймо як засіб захисту

«Плагіат» брендів — теж крадіжка

Що робити?

Список літератури

 

Проблеми захисту прав на торгові марки

У сучасному діловому світі велику роль відіграють засоби ідентифікації суб’єктів господарювання. Вони роблять впізнавальною продукцію та створюють репутацію господарюючого суб’єкта.

Майже кожна юридична особа, або фізична особа-підприємець намагається розробити для себе унікальний і неповторний стиль, який у ділових колах має назву бренд. Зовнішня привабливість продукції, її легкозапам’ятовуваність і легкопвпізнавальність споживачами – ось основні функції бренду на ринку. На основі цих показників складається так звана ділова репутація суб’єкта господарювання, право на яку закріплено в статті 33 Господарського кодексу України.

Заради створення гарної репутації господарюючі суб’єкти готові витрачати десятки тисяч умовних одиниць за розробку бренду і тисячі гривень для реєстрації торгової марки, що у законодавстві України має назву знаку для товарів і послуг. Такі знаки можуть бути словесні, зображувальні або комбіновані, пласкі чи об’ємні, чорно-білі або кольорові, прості та складні – наскільки вистачить фантазії та творчості у дизайнерів та інших розробників. Так, багато хто скаже, що для створення гарної репутації одного знаку для товарів і послуг замало. Однак всі ми пам’ятаємо приказку «Встречают по одёжке, провожают по уму». Важко з нею не погодитися, адже що в першу чергу привертає нашу увагу коли ми йдемо поміж безкінечних полиць супермаркетів? Звісно приваблива упаковка товару. Якщо нам не сподобався зовнішній вигляд товару, то навряд чи ми його купимо, нехай навіть і якість товар має відмінну - бо не спробувавши продукт ми не оцінимо якість.

Однак, трапляються випадки, коли по закінченню процесу брендінгу і після підписання акту прийому-передачі робіт по його розробці, замовників чекає велике розчарування – здійснивши подачу документів для реєстрації прав на знаки для товарів і послуг, сплативши збір за подачу цієї заявки, через півроку отримують відмову у реєстрації через те, що права на це позначення або вже зареєстровані на іншу особу, або торгова марка схожа на іншу до можливості сплутання

У фінансовому плані ризик чималий.

Відповідно до Порядку сплати зборів за дії, пов’язані з охороною прав на об’єкти інтелектуальної власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1716 від 23. 12. 2004, вартість подачі заявки в одному класі становить 1000 грн. , в кожному наступному – по 1000 грн. за кожен клас, якщо знак кольоровий – плюс ще 500 грн. , якщо у складі свого знаку для товарів і послуг Ви хочете використати офіційну назву держави «Україна», чи міжнародне скорочення «UA», то вартість подачі заявки збільшується ще на 6000 грн. , при чому для реєстрації такого знаку необхідно отримати дозвіл від Комісії щодо погодження питань про внесення позначення, що містить офіційну назву держави «Україна» до знака для товарів і послуг.

Отримання дозволу Комісії щодо погодження питань про внесення позначення, що містить офіційну назву держави «Україна» до знака для товарів і послуг окреме цікаве питання. Регулюється Правилами погодження питань про внесення позначення, що містить офіційну назву держави «Україна» до знака для товарів і послуг, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України №790 від 19. 10. 2010, розроблені відповідно до

1 2 3 4 5 6 7 8

Похожие работы