Средства массовой информации, как важный инструмент осуществления связей с общественностью

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА СФЕРА ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ    8

1.1. Засоби масової інформації: сутність, поняття та загальна характеристика. 8

1.2. Основні різновиди та функції ЗМІ 17

1.3. Мета й основні завдання системи зв’язків з громадськістю в контексті співпраці зі ЗМІ 25

РОЗДІЛ 2.  ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯК ОСНОВНИЙ КАНАЛ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 30

2.1. Особливості взаємодії системи зв'язків з громадськістю зі ЗМІ 30

2.2. Співпраця служби зв’язків з громадськістю зі ЗМІ під час проведення спеціальних подій. 45

2.3. Пабліситі, як специфічний засіб комунікації з громадськістю.. 58

РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УМВС УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 66

ВИСНОВОК.. 85

ЛІТЕРАТУРА.. 88

ДОДАТКИ.. 91


Цена: 700грн.
Количество страниц: 102

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа