Использование средств наглядности в процессе обучения природоведению учащихся третьего класса
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА 5
1.1 Сутність принципу наочності у навчанні молодших школярів 5
1.2. Педагогічна цінність та дидактичні цілі використання засобів наочності на уроках природознавства 8
1.3. Класифікація засобів наочності, що використовуються на уроках природознавства та їх характеристика 12
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3-МУ КЛАСІ 22
2.1. Виявлення рівня навчальних досягнень учнів на уроках природознавства 22
2.2. Методика використання засобів наочності у процесі навчання природознавства учнів 3-го класу 26
2.3. Аналіз результатів дослідження 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.