Письменное вычитание трехзначных чисел без перехода через разряд. Задачи на нахождение периметра прямоугольника

Тема уроку: Письмове віднімання трицифрових чисел без пере­ходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника.

- Набуті знання будемо застосовувати при розв’язуванні виразів та задач.

  1. Підготовча робота.

– Щоб навчитися швидко та правильно письмово віднімати трицифрові числа ознайомимося з алгоритмом виконання письмового віднімання.

– Назвіть компоненти при відніманні.

Алгоритм виконання письмового віднімання

  1. Запишіть від’ємник під зменшуваним так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями.
  2. Одиниці відніміть від одиниць і знайдений результат запишіть під одиницями.
  3. Десятки відніміть від десятків і знайдений результат запишіть під десятками.
  4. Сотні відніміть від сотень і знайдений результат запишіть під сотнями.

 _ 685

 164

 521

 – Отже, давайте зробимо висновок:

При письмовому відніманні віднімати починаємо з розрядів – з одиниць. Результати віднімання записуємо під відповідними розрядами.

– Давайте перевіремо наші дослідження з висновками науковців і прочитаємо правило на с. 66.

– Що з правила ми повинні запам’ятати?

  Зверніть увагу, це ми віднімали трицифрові числа.

 А якщо треба буде відняти від трицифрового двоцифрове, то як ми це запишемо?

685 – 64 = Скільки сотень в числі 64?

Отже, записувати від’ємник починаємо під десятками.

  1. Первинне закріплення.

1) Виконати віднімання у стовпчик з коментуванням.

– Давайте застосуємо нові знання і обчислимо приклади №422 на с. 66

( 4 стовпчик — з поясненням)(1 учень біля дошки )

165 – 54=111

379 – 257=122

496 – 83=413

2) Робота в парах № 422 с. 66 (1 стовпчик – 1р. і 3 р. ; 2 стовпчик – 2р. і 4 р. )

264 – 132=132 457 – 345=112

575 – 342=233 873 – 561=312

687 – 475=212 996 - 764=232

(Учні самостійно виконують завдання, обмінюються зошитами, перевіряють, обговорюють.  )

– Давайте звіремо отримані результати з відповідями на екрані.

– Якщо ви не зробили помилок на полях поставте 2 бали, якщо є 1 помилка, то 1 бал.

  1. Фізкультхвилинка

Вже стомилися ми трішки, ( ходьба на місці)

Вийдем, дітки, на доріжку.

Наші ручки: раз, два, три.  (поплескали)

Наші ніжки: раз, два, три. ( потупотіли)

Ось голівонька стомилась, (нахиляння головою в сторони)

Вліво-вправо нахилилась:

Раз, два, три.

Будем пальчики стискати, (стискання пальців рук)

Будем знову працювати.

VII. Закріплення та узагальнення вивченого

Наступним етапом нашого уроку буде робота в групах. Задача с. 67, № 424.

  1. Робота в групах

Група 1 - № 424 (1)

Група 2 - №424(2)

Група 3 - №424 (3)

Група 4 -№ 424 (1)

– Пам’ятайте, що обчислення ми вже виконуємо в стовпчик.

Презентація груп.  (1 бал)

1 2

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные