Планирование и организация коммерческой деятельности предприятия на рынке розничной торговли обувью

Зміст

Вступ  3

Розділ І. Тенденції та обґрунтування можливостей комерційної діяльності на  ринку роздрібної торгівлі взуттям 5

1.1 Законодавче та нормативне забезпечення виробництва і торгівлі взуттям 5

1.2 Тенденції на ринку роздрібної торгівлі взуттям 7

1.3 Характеристика бізнес-ідеї, цілі, сильні та слабкі сторони проекту 12

1.4 Оцінка конкурентного середовища 14

Висновки до розділу 1. 16

Розділ ІІ. Особливості управління комерційною діяльністю на підприємстві 17

2.1 Класифікація та формування асортименту взуття підприємства 17

2.2 Характеристика обраного методу продажу взуття та торгово-технологічного процесу на підприємстві 21

2.3 Технічне оснащення підприємства 22

2.4 Планування рекламної діяльності підприємства 23

2.5 Організація охорони праці на підприємстві 25

Висновок до розділу 2. 27

Розділ ІІІ. Правове та економічне обґрунтування відкриття підприємства 28

3.1 Вибір організаційно-правової форми підприємницької структури та системи оподаткування    28

3.2 Вибір та характеристика організаційної структури управління підприємством 30

3.3 Характеристика потреби у найманих працівниках та їх функцій 32

3.4 Визначення основних планових показників роботи підприємства та терміну окупності проекту 35

3.5 Оцінка комерційних ризиків у діяльності підприємства 37

Висновки до розділу 3. 39

Висновки та пропозиції 40

Список використаних джерел 42

Додатки

Цена: 300грн.
Количество страниц: 43

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные