Психологические особенности влияния средств массовой информации на развитие воображения у детей младшего школьного возраста
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ЗМІ НА РОЗВИТОК УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 8
1.1. Поняття про уяву у психологічній літературі 8
1.2. Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у молодших школярів 14
1.3. Розвиток уяви молодшого школяра, її критерії та функції 23
1.4. Засоби масової інформації як фактор психологічного впливу на особистість школяра 32
Висновки до розділу 1 44
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІ НА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 46
2.1. Організація, методи і методики дослідження 46
2.2. Аналіз результатів дослідження 53
Висновки до розділу 2 64
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА ЩОДО РОЗВИТКУ УЯВИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 65
3.1. Програма розвитку уяви у дітей молодшого шкільного віку 65
3.2. Ефективність впровадження корекційної програми з розвитку уяви молодших школярів 87
Висновки до розділу 3 90
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 102
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.