Управление конкурентоспособностью продукции украинских товаропроизводителей на мировом рынке
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність понять конкурентоспроможності підприємства та міжнародна конкурентоспроможність 7
1.2. Показники та чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 19
1.3. Конкуренті стратегії розвитку підприємства та їх аналіз 26
Висновки до розділу 1 38
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ 40
2.1. Сучасні тенденції розвитку світового ринку кондитерських виробів 40
2.2. Формування ринку кондитерських виробів в Україні 53
2.3. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Кондитерська фабрика АВК» 71
Висновки до розділу 3 81
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 83
3.1. Структурні зрушення в інноваційній сфері та їх вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки 83
3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі 94
Висновки до розділу 3 101
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
ДОДАТКИ 113
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.