Управление конкурентоспособностью продукции украинских товаропроизводителей на мировом рынке

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7

1.1. Сутність понять конкурентоспроможності підприємства та міжнародна конкурентоспроможність 7

1.2. Показники та чинники міжнародної конкурентоспроможності підприємства (організації) 19

1.3. Конкуренті стратегії розвитку підприємства та їх аналіз 26

Висновки до розділу 1 38

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ 40

2.1. Сучасні тенденції розвитку світового ринку кондитерських виробів 40

2.2. Формування ринку кондитерських виробів в Україні 53

2.3. Аналіз та оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Кондитерська фабрика АВК» 71

Висновки до розділу 3 81

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА СВІТОВОМУ РИНКУ 83

3.1. Структурні зрушення в інноваційній сфері та їх вплив на підвищення конкурентоспроможності національної економіки 83

3.2. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі 94

Висновки до розділу 3 101

ВИСНОВКИ 103

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107

ДОДАТКИ 113

Цена: 700грн.
Количество страниц: 115

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные