Асортиментна політика на роздрібному торговому підприємстві
Зміст
Вступ. 3
1. Суть і зміст асортиментної політики в торгівлі 5
2. Стратегія формування асортименту товарів в торговельних підприємствах. 11
3. Вплив чинників на побудову асортименту товарів у торговельній мережі 19
4. Регулювання і контроль асортименту товарів на торговельному підприємстві 25
5. Основні напрями асортиментної політики в торгівлі 29
Висновки та пропозиції 36
Використана література. 37
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 37
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.