Аудит розрахунків підприємства з бюджетом і позабюджетними фондами
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ТА СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ ТА ПЛАТЕЖІВ ПІДПРИЄМСТВА ДО БЮДЖЕТУ.. 5
1.1. Податок на додану вартість. 9
1.2. Податок з прибутку підприємств. 12
1.3. Прибутковий податок з громадян. 14
1.4. Збір на обов’язкове соціальне страхування і страхування на випадок безробіття 16
1.5. Збір на обов’язкове державне пенсійне страхування. 18
1.6. Комунальний податок. 19
1.7. Відрахування до інноваційного фонду. 20
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З БЮДЖЕТОМ ТА ПОЗАБЮДЖЕТНИМИ ФОНДАМИ.. 22
2.1. Мета, джерела та об’єкти аудиту. 22
2.2. Аудит розрахунків з податку на прибуток. 31
2.3. Аудит розрахунків по податку на доходи фізичних осіб. 35
2.4. Аудит розрахунків з податку на додану вартість. 35
2.5. Аудит сплати до бюджету місцевих податків. 38
ВИСНОВКИ.. 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 41
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.