Чергування, як засіб виховання відповідальності дітей дошкільного віку
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЧЕРГУВАННЯ, ЯК ЗАСОБУ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.. 5
1.1. Психолого-педагогічний аспект виховання відповідальності у дітей дошкільного віку 5
1.2.Чергування як засіб розвитку відповідальності у дітей. 10
1.3. Роль оцінки вихователя у формуванні позитивного ставлення дошкільників до чергування. 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ЧАС ЧЕРГУВАНЬ 23
2.1. Аналіз рівнів сформованості почуття відповідальності у дітей дошкільного віку під час чергувань. 23
2.2. Основні методи виховання відповідальності у процесі чергування. 27
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження. 33
ВИСНОВКИ.. 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 39
ДОДАТКИ.. 41
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.