Дидактичні передумови ситуативного навчання у початкових класах

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 2

РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СИТУАТИВНОГО НАВЧАННЯ.. 4

1.1. Використання методу ситуативного навчання у загальноосвітніх школах. 4

1.2. Технології ситуативного моделювання. 6

1.3. Навчально-виховний потенціал проблемно-ситуативних завдань. 14

РОЗДІЛ 2. МОВЛЕННЄВО-СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ У СИСТЕМІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 21

2.1. Структура і основні компоненти навчально-мовленнєвої ситуації 22

2.2. Вправи, спрямовані на оволодіння мовною теорією, формування умінь вживати самостійні частини мови у власному мовленні 23

2.3. Вправи, спрямовані на побудову власних висловлювань з використанням виучуваного мовного матеріалу у певних стилях та жанрах мовлення. 27

2.4. Вправи, поштовхом до виконання яких виступають уявні ситуації без опори на готовий текст. 31

ВИСНОВКИ.. 36

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 38

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 39

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні