Диференційовані завдання як засіб розвитку навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.. 7

1.1 Диференційовані завдання – основа активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. 7

1.2  Характеристика основних видів диференційованого навчання і диференційованих завдань. 17

1.3 Врахування навчальних можливостей учнів як основа диференційованого підходу у навчанні 28

Висновки до першого розділу. 34

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.. 36

2.1 Педагогічна діагностика навчальних досягнень учнів. 36

2.2 Методика використання диференційованих завдань на уроках української мови  41

2.3  Аналіз результатів експериментального дослідження. 45

Висновки до другого розділу. 48

ВИСНОВКИ.. 51

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 53

ДОДАТКИ.. 57

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 68

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні