Ділові ігри

ПланПлан 21. Ділова гра «Кадрове питання» 32. Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії" 53. Ділова гра «Скарга» 64. Ділова гра «Купці» 85. Ділова гра «Точка зору» 106. Ділова гра «Інтерв'ю при влаштуванні на роботу» 117. Ділова гра «Конфлікт на промисловому підприємстві» 12 1. Ділова гра «Кадрове питання»Цілі:формування інформаційного простору. знайомство з новими професіями на ринку праці;знайомство з конкурентоздатними професіями;розвиток навиків целеполагания і планування. Сьогодні на занятті вашій увазі пропонується ділова гра «Кадрове питання». Мова піде про створення свого бізнесу. Вам необхідно розділитися на групи по 3 – 4 людини. Кожна група отримає бланки з інструкцією, з коротким описом професій, професій, затребуваних на ринку праці і професій, що не мають попиту, а також конкурентоздатних професій зараз на ринку праці. Час роботи – 25 хвилин. Інструкція:1. Із списку запропонованих професій потрібно вибрати ті, які відносяться до фармацевтичного бізнесу і необхідні для вирішення завдань бізнесу. Ваш бізнес: фармацевтичне виробництво і продаж ліків. Підказка: завдання вибору спрощується, якщо ви спершу ознайомитеся з інформацією про професії, а потім збудуєте схему «руху товару» (Від виробника до споживача. Пам'ятаєте, ви реалізуєте товар!)На листі запишіть вибрані професії. 2. Придумайте «бренд» (торгову марку і кредо) своєї компанії». Інформація про «бренд» в списку професій. 3. Вакансії вибраних вами професій повинні бути заповнені конкретними людьми. Хай це будуть ваші однокласники, особові якості яких відповідають вимогам вибраних професій. Підказка: для того, щоб зробити вибір, необхідно оцінити вимоги, які професія пред'являє до особи людини, і зіставити з його можливостями. 4. Не забудьте про «інформаційне поле» – вашій справі потрібне «розкручування»! Розробіть програму рекламної акції
5. Захист проектів. Ведучий: Час вийшов. Давайте послухаємо першу команду. При обговоренні хлоп'ята говорять про те, що нового вони дізналися з сьогоднішнього заняття, діляться своїми враженнями від роботи. Ведучий підтримує дискусію учасників. Коментар і рекомендації:Заняття більше схоже на автономний ігровий тренінг по розвитку навиків целеполагания і планування. Проходить в атмосфері творчого і емоційного підйому і викликає щирий інтерес у учасників. Крім того учні знайомляться як з маловідомими професіями, так і з традиційними, професіями, що не мають попиту, але затребуваними. Учні співвідносять вимоги, які пред'являє професія з можливостями людини. Інформація про професії дана в різних ключах. Це зроблено того, щоб учні мали можливість робити усвідомлений вибір, зіставляючи інформацію про професії. Для цього вчиться роздають дві картки: одна – з деталізованою характеристикою професії (наприклад, кухар-кондитер), а інша – з узагальненою (наприклад, піар-менеджер). Учасникам необхідно виділити вимоги, які пред'являє ця професія до особи кандидата. Для того, щоб заняття не було затягнутим, ведучому, необхідно бути гранично лаконічним і зібраним. На цьому занятті ви повинні бути «командиром», що віддає «накази», строго стежити за грою дисципліною, а також жорстко нормувати час роботи. В ході обговорення необхідно звернути увагу на вимоги професії до особи кандидата. Вибір однокласниками один одного повинен бути мотивованим (обгрунтованим).  2. Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії"
Опис даної гри є прикладом роботи. Для створення сценарію корпоративної ділової гри необхідний час від 10 до 20 робочих днів.   Актуальність гри. 1. Необхідність введення системи бюджетування в рамках всієї компанії, з одного боку. 2. Опір даній зміні на даний момент, з іншого боку.  Цілі гри. o Створити в людях внутрішнє розуміння необхідності системи бюджетування. o Викликати в людях бажання і готовність використовувати нову систему бюджетування. o Подолати і

1 2 3 4