ПланПлан21. Ділова гра «Кадрове питання»32. Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії"53. Ділова гра «Скарга»64. Ділова гра «Купці»85. Ділова гра «Точка зору»106. Ділова гра «Інтерв'ю при влаштуванні на роботу»117. Ділова гра «Конфлікт на промисловому підприємстві»12 1. Ділова гра «Кадрове питання»Цілі:формування інформаційного простору. знайомство з новими професіями на ринку праці;знайомство з конкурентоздатними професіями;розвиток навиків целеполагания і планування. Сьогодні на занятті вашій увазі пропонується ділова гра «Кадрове питання». Мова піде про створення свого бізнесу. Вам необхідно розділитися на групи по 3 – 4 людини. Кожна група отримає бланки з інструкцією, з коротким описом професій, професій, затребуваних на ринку праці і професій, що не мають попиту, а також конкурентоздатних професій зараз на ринку праці. Час роботи – 25 хвилин. Інструкція:1. Із списку запропонованих професій потрібно вибрати ті, які відносяться до фармацевтичного бізнесу і необхідні для вирішення завдань бізнесу. Ваш бізнес: фармацевтичне виробництво і продаж ліків. Підказка: завдання вибору спрощується, якщо ви спершу ознайомитеся з інформацією про професії, а потім збудуєте схему «руху товару» (Від виробника до споживача. Пам'ятаєте, ви реалізуєте товар!)На листі запишіть вибрані професії. 2. Придумайте «бренд» (торгову марку і кредо) своєї компанії». Інформація про «бренд» в списку професій. 3. Вакансії вибраних вами професій повинні бути заповнені конкретними людьми. Хай це будуть ваші однокласники, особові якості яких відповідають вимогам вибраних професій. Підказка: для того, щоб зробити вибір, необхідно оцінити вимоги, які професія пред'являє до особи людини, і зіставити з його можливостями. 4. Не забудьте про «інформаційне поле» – вашій справі потрібне «розкручування»! Розробіть програму рекламної акції
5. Захист проектів. Ведучий: Час вийшов. Давайте послухаємо першу команду. При обговоренні хлоп'ята говорять про те, що нового вони дізналися з сьогоднішнього заняття, діляться своїми враженнями від роботи. Ведучий підтримує дискусію учасників. Коментар і рекомендації:Заняття більше схоже на автономний ігровий тренінг по розвитку навиків целеполагания і планування. Проходить в атмосфері творчого і емоційного підйому і викликає щирий інтерес у учасників. Крім того учні знайомляться як з маловідомими професіями, так і з традиційними, професіями, що не мають попиту, але затребуваними. Учні співвідносять вимоги, які пред'являє професія з можливостями людини. Інформація про професії дана в різних ключах. Це зроблено того, щоб учні мали можливість робити усвідомлений вибір, зіставляючи інформацію про професії. Для цього вчиться роздають дві картки: одна – з деталізованою характеристикою професії (наприклад, кухар-кондитер), а інша – з узагальненою (наприклад, піар-менеджер). Учасникам необхідно виділити вимоги, які пред'являє ця професія до особи кандидата. Для того, щоб заняття не було затягнутим, ведучому, необхідно бути гранично лаконічним і зібраним. На цьому занятті ви повинні бути «командиром», що віддає «накази», строго стежити за грою дисципліною, а також жорстко нормувати час роботи. В ході обговорення необхідно звернути увагу на вимоги професії до особи кандидата. Вибір однокласниками один одного повинен бути мотивованим (обгрунтованим). 2. Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії" Опис даної гри є прикладом роботи. Для створення сценарію корпоративної ділової гри необхідний час від 10 до 20 робочих днів. Актуальність гри. 1. Необхідність введення системи бюджетування в рамках всієї компанії, з одного боку. 2. Опір даній зміні на даний момент, з іншого боку. Цілі гри. oСтворити в людях внутрішнє розуміння необхідності системи бюджетування. oВикликати в людях бажання і готовність використовувати нову систему бюджетування. oПодолати і