Діловодство та його роль в менеджменті підприємства
Зміст
Вступ. 3
1. Сутність та зміст діловодства. 5
1.1. Роль діловодства в менеджменті 6
1.2. Класифікація документів. 9
2. Організація діловодства у підприємстві 13
2.1. Організаційні форми діловодства. 14
2.2. Основні вимоги до організації документообігу в підприємстві 16
2.3. Стиль сучасного ділового письма. 19
3. Робота з вхідними та вихідними документами. 23
3.1. Робота з документами, що надходять на підприємство. 25
3.2. Робота з вихідними документами. 31
3.3. Розгляд документів на підприємствах та прийняття рішень. 32
3.4. Види документів власного архіву. 34
4. Документування господарсько-договірної діяльності та процес вдосконалення діловодства на підприємстві 38
Висновки. 42
Список використаної літератури. 43
Додатки. 45
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.