Дослідження комунікаційної політики на прикладі оптової бази П.П. Браєр

ЗМІСТ

ВСТУП.. 5

РОЗДІЛ 1. Комунікаційна політика в системі маркетингу. 7

1.1. Значення та роль системи маркетингових комунікацій у комплексі маркетингу  7

1.2. Характеристика елементів системи маркетингових комунікацій. 21

1.3. Процес вибору комплексу просування товару. 28

РОЗДІЛ 2. Дослідження комунікаційної політики на прикладі оптової бази П.П. Браєр  50

2.1. Організаційно-економічна характеристика організації 50

2.2. Дослідження комунікаційної політики підприємства. 52

2.3. Засоби просування товарів на оптовій  базі ПП Браєр. 84

РОЗДІЛ 3. Удосконалення комунікаційної політики організації на прикладі оптової бази ПП Браєр. 89

3.1. Інструменти комунікацій  запропоновані для використання на оптовій базі ПП Браєр  89

3.2. Впровадження системи комунікації на оптовій базі П.П. Браєр. 94

ВИСНОВКИ.. 102

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106

Ціна: 500грн.
Кількість сторінок: 105

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні