Дослідження телевізійної реклами як фактору формування стилю життя молоді

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА ЯК НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО СТИЛЮ ЖИТТЯ МОЛОДІ 6

1.1 Функціонування реклами та її роль у суспільному житті 6

1.2 Стилі життя як стійкі зразки поведінки сучасної молоді 18

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ.. 35

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ НА СТИЛІ ЖИТТЯ МОЛОДІ 37

2.1 Запити молодіжної аудиторії стосовно рекламної продукції 37

2.2 Аналіз впливу телевізійної реклами на молодь. 43

2.2.2. Контент-аналіз статистичних відомостей про рейтинги реклами продукції різного типу. 47

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ.. 49

РОЗДІЛ 3. ВЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ТА СПОСОБУ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ 51

3.1 Вплив реклами на формування цінностей української молоді 51

3.2 Системний аналіз правового регулювання реклами в ЗМІ використовуючи досвід ЄС. 62

ВИСНОВКИ.. 74

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 76

ДОДАТКИ.. 83

 

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 105

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні