Дослідження товарних ринків на прикладі ТзОВ Сталкер ІТК

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРНИХ РИНКІВ В ПРОЦЕСІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5

1.1. Суть і зміст маркетингових досліджень 5

1.2. Методи збирання первинної інформації 10

1.3. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів 16

1.4. Визначення місткості ринку та його кон'юнктури. Прогнозування продажу  20

1.5. Ідентифікація маркетингових сегментів та вибір цільових ринків 25

РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ДЛЯ МОНІТОРА "PANASONIC" 31

2.1. Аналіз потреби, що задовольняється монітором Panasonic 34

2.2. Проведення маркетингового дослідження 35

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОН'ЮНКТУРИ ТОВАРНОГО РИНКУ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ "СТАЛКЕР ІТК" 40

3.1. Маркетинговий аналіз кон'юнктури товарного ринку 40

3.2. Дослідження поведінки споживачів 48

ВИСНОВКИ 65

ЛІТЕРАТУРА 67

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 66

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні