Економічне обгрунтування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Маркетинг як невід’ємна частина зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 5

1.1. Особливості застосування міжнародного маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 5

1.2. Підходи до планування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. 14

1.3. Алгоритм розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 21

Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон” та шляхи її покращення. 26

2.1. Коротка характеристика підприємства. 26

2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст- неон". 27

2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон”. 34

2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст - неон”  40

Висновки. 42

Список використаної літератури. 43

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 42

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні