Економічне обгрунтування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Маркетинг як невід’ємна частина зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 5
1.1. Особливості застосування міжнародного маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 5
1.2. Підходи до планування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. 14
1.3. Алгоритм розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 21
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон” та шляхи її покращення. 26
2.1. Коротка характеристика підприємства. 26
2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст- неон". 27
2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон”. 34
2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст - неон” 40
Висновки. 42
Список використаної літератури. 43
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.