Електронні банківські послуги - сучасний стан та перспективи на прикладі ПАТ КБ ПриватБанк

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ЕЛЕКТРОННИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. 5

1.1. Поняття та класифікація електронний банківських послуг. 5

1.2 Характеристика нормативної бази, щодо регулювання електронних банківських послуг. 8

1.3 Еволюція електронного банківського обслуговування. 12

2. ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТЕЖІ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНІ НА ПРИКЛАДІ ПАТ КБ „ПРИВАТБАНК”. 18

2.1 Організація діяльності ПАТ КБ «ПриватБанк». 18

2.2 Використання пластикових карток КБ “ПриватБанк”. 20

2.3. Застосування “ПриватБанком” власної  банківської системи “Приват-24” через мережу Інтернет та системи “GSM-банкінг”. 31

3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. 37

ВИСНОВКИ.. 44

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 46

ДОДАТКИ

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 49

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні