Етика й культура ділового спілкування в управлінні

Зміст 

Вступ. 3

Розділ 1. Ділове спілкування, його види і форми. 5

1.1. Основні принципи етики ділового спілкування. 5

1.2.  Види ділового спілкування. 7

1.3. Вплив особових якостей на спілкування. 9

1.4. Форми ділового спілкування. 11

Розділ 2. Спілкування по телефону. 18

2.1. Функціональне призначення розмови по телефону як форми спілкування  18

2.2. Рекомендації щодо технологій спілкування по телефону. 19

Розділ 3. Загальне представлення про ділові бесіди (переговори) 21

3.1. Етикет ділової бесіди (переговорів) 21

3.2. Методи ведення переговорів. 22

3.3. Функції переговорів. 24

3.4. Основні етапи ділових переговорів та їх специфіка. 26

Висновки. 33

Список використаної літератури. 34

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 34

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні