Фінансовий та податковий облік основних засобів

ЗМІСТ


ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА ПОЗНАЧЕНЬ. 3

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ.. 6

РОЗДІЛ 2. ПЕРВИННИЙ ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ. 8

2.1. Надходження основних засобів. 9

2.2.Експлуатація основних засобів. 13

2.2.1. Амортизація основних засобів. 13

2.2.2. Переоцінка основних засобів. 15

2.2.3. Ремонт та поліпшення основних засобів. 17

2.3. Вибуття основних засобів. 19

РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНИЙ ТА СИНТЕТИЧНИЙ ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ  22

3.1. Аналітичний та синтетичний облік основних засобів. 23

РОЗДІЛ 4. ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ  25

РОЗДІЛ 5. ПОРЯДОК РОЗКРИТТЯ В ЗВІТНОСТІ ОПЕРАЦІЙ З ОСНОВНИМИ ЗАСОБАМИ.. 28

РОЗДІЛ 6. ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМИ 1С: БУХГАЛТЕРІЯ.. 32

ВИСНОВКИ.. 39

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 42

 

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 43

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні