Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
Зміст
Вступ. 3
1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах. 5
2 Формування асортименту в магазині ТОВ «Монро» і його оцінка. 13
2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи. 13
2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ «Монро». 16
2.3 Оцінка товарного асортименту магазина. 18
3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ «Монро». 22
Висновки. 27
Список літератури. 30
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.