Формування асортименту в магазині

ЗМІСТ

 

 

Вступ 3

Розділ 1. Значення раціонального управління асортиментом у ринкових відносинах      5

Розділ 2. Формування асортименту на підприємстві 13

2.1. Характеристика асортименту (груп, підгруп, видів) 13

2.2. Характеристика чинників формування асортименту 16

2.3. Процес формування асортименту на підприємстві 24

Розділ 3. Планування товарного асортименту і управління товарним асортиментом       29

3.1. Роль товарних запасів у забезпеченні стійкості товарного асортименту 29

3.2. Управління товарними запасами в магазинах 31

Висновки та пропозиції 38

Використана література 40

Додатки 42

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 51

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні