Формування ефективної діалогічної комунікації підлітків в гуманістично-орієнтовному навчанні

ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПІДЛІТКІВ В ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВНОМУ НАВЧАННІ

(на матеріалі курсу “англійська мова”)

 

Зміст 

Вступ. 3

Розділ І. Психолого-лінгвістичні засади формування ефективної діалогічної комунікації підлітків в гуманістично-орієнтовному навчанні 7

1.1 Загальна характеристика мовлення як психологічного вища. 7

1.2 Характеристика спілкування в спільній діяльності 8

1.3 Психологічна характеристика діалогічного мовлення. 12

Розділ ІІ. Методичний підхід до формування діалогічного мовлення школярів. 18

2.1 Загальна характеристика говоріння як виду мовленнєвої діяльності 18

2.2 Психофізіологічні механізми говоріння. 20

2.3 Суть і характеристика діалогічного мовлення. 23

2.4 Мовні особливості діалогу. 33

2.5 Труднощі оволодіння діалогічним мовленням. 34

2.6 Етапи навчання діалогічного мовлення. 34

2.7 Психолінгвістичні аспекти розуміння текстової інформації 36

Розділ ІІІ. Практична частина перевірки ефективності формування діалогічного мовлення школярів в умовах гуманістично-орієнтовного навчання. 40

3.1 Проведення констатуючого експерименту. 40

3.2 Методика формуючого експерименту. система вправ для навчання діалогічного мовлення. 44

3.3 Проведення формуючого експерименту. 52

3.4 Таблиця та гістограми з результатами експериментів. 60

Висновки. 64

Література. 66

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 72

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні