Формування іміджу українських комерційних організацій

ЗМІСТ

 

СПИСОК СКОРОЧЕНЬ СЛІВ ТА СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ.. 5

ВСТУП.. 6

РОЗДІЛ I. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ІМІДЖ... 9

1.1. Основні  підходи до визначення поняття імідж, його основні функції та властивості. 9

1.2. Імідж: поняття, структура, типологія. 14

1.3. Основні  етапи та напрямки формування іміджу. 20

РОЗДІЛ II. ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМЕРЦІЙНОЇ УСТАНОВИ. 25

2.1. Процес формування іміджу комерційної установи. 25

2.2. Внутрішній імідж організації. 30

2.2.1. Імідж лідера організації. 33

2.2.2. Імідж персоналу. 37

1.3. Зовнішній імідж організації 40

РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ „ФОКСТРОТ ”. 45

ВИСНОВОК.. 65

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА.. 69

 

Ціна: 500грн.
Кількість сторінок: 70

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні