Характеристика мережі супермаркетів Сільпо

План

Про мережу «СІЛЬПО»

Власні торговельні марки

«Премія»

«Повна чаша»

Служба контролю якості

Служба моніторингу цін

Власне виробництво

Додаткові послуги


Про мережу «СІЛЬПО»
Мережа «Сільпо» належить торгово-промисловому холдингу Fozzy Group, який має значний досвід у сфері роздрібної торгівлі.
Супермаркети мережі «Сільпо» розташовані в усіх регіонах України. Наші магазини знаходяться в різноманітних точках міст України. Тут ви можете дізнатися про те, де розташований найближчий до вас «Сільпо».
У своєму асортименті супермаркети «Сільпо» представляють продукцію ВТМ «Премія», яка є власною торговою маркою мережі. ВТМ «Премія» пропонує покупцям широкий вибір товарів щоденного вжитку за розумною ціною. Якість товарів ВТМ «Премія» відповідає якості брендової продукції.
Покупці торгової мережі «Сільпо» можуть отримати більше винагород від покупок в супермаркетах, ставши учасниками програми для постійних покупців «Власний рахунок». Програма «Власний рахунок» допомагає заощадити гроші, здійснюючи покупки, а також отримати додаткові індивідуальні переваги.
Магазини мережі «Сільпо» пропонують покупцям широкий вибір продуктів харчування, а також промислові товари та косметику. Асортимент супермаркетів досягає 30 000 найменувань продукції. Крім того, в магазинах «Сільпо» Ви можете знайти якісні товари за доступною ціною під власною торговою маркою мережі «Премія».
Також у деяких магазинах мережі для Вас випікається свіжих хліб за різноманітними рецептами, Ви можете купити готові страви у відділах кулінарії, а також свіжу рибу та м'ясо.

Власні торговельні марки «Премія»
Якість за розумною ціною!
Ось що відрізняє товари нашої власної торгової марки «Премія» від того розмаїття товарів, що Ви можете знайти на полицях наших супермаркетів.
Ми створили «Премію», щоб наші покупці отримували задоволення від покупок, економили свій час, обираючи якісні та недорогі товари, а також були впевнені, що якісний товар можна отримати за розумною ціною


На сьогоднішній день асортимент торгової марки «Премія» вже перевищує 500 найменувань у більш ніж 80 різних категоріях товарів середнього цінового сегменту.
Якість товарів «Премія» гарантована: ми відібрали найкращих українських та закордонних постачальників, а наша служба контролю якості ретельно стежить за всіма етапами виробництва та доставки товарів на полиці наших супермаркетів.
Розуму ціну за високоякісний товар ми можемо запропонувати вам тому, що товари від виробника одразу ж потрапляють на полиці супермаркетів, минуючи безліч різноманітних посередників.
Товари «Премія» виговлені на замовлення корпорації Fozzy Group для ексклюзивного продажу в торгових мережах корпорації: супермаркетах «Сільпо», магазинах «Фора» та гіпермаркетах «Фоззі».
«Повна чаша»
«Повна Чаша» - вигода Ваша!
«Повна чаша» - ще одна власна торгова марка, яка з вересня 2008 року представлена в супермаркетах «Сільпо». Продукти «Повна Чаша» - ще продукти низького цінового сегменту, який між тим є досить популярним серед наших покупців. Сьогодні на полицях наших супермаркетів можна знайти близько 200 найменувань товарів під цією ВТМ: від олії до одноразового посуду. У майбутньому ми плануємо досить активно розвивати власну торгову марку «Повна чаша». А значить нашим покупцям, для яких важливо економно витрачати кошти, буде легко наповнювати свій кошик.

Власна торгова марка (ВТМ), або Private Label (англ. ) – це марка товару, ексклюзивно представлена в торговій мережі. ВТМ є ініціативою мережі роздрібної торгівлі, яка бере на себе розробку, контроль над виробництвом та якістю продукту. Товари ВТМ можуть випускатися під маркою мережі або мати власну назву. Продукти, які випускаються під власною торговою маркою, можуть бути різноманітними: від продуктів харчування чи побутової хімії до техніки чи страхових послуг. Серед причин, завдяки яким популярність ВТМ зростає по всьому світу, - якість продуктів, наявність спеціальних пропозицій, нові / інноваційні лінійки, смак, свіжість продуктів, довіра до торгової мережі.  

1 2 3 4

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні