Характеристика супермаркета ВЕЛМАРТ
План
Про компанію
Місія та цінності
Історія
Власне виробництво
М'ясний відділ
Рибний відділ
Кулінарний відділ
Кондитерський відділ
Пекарня
Велмарт в Рівному
Характеристика супермаркета ВЕЛМАРТ
Мережа гіпермаркетів Велмарт входить до складу холдингу "Рітейл Груп", який також володіє 46 магазинами "Велика Кишеня" у 22 містах України, дискаунтерами "№1" (Умань) та "Просто маркет" (Луцьк), а також супермаркетами "Green Hills Market" (Молдова).
Перший гіпермаркет Велмарт відкрився 20 лютого 2010 року у Рівному, другий - 3 липня 2010 року в Полтаві, третій - 19 листопада 2010 року в Івано-Франківську. Відкриття магазинів відбулося в рамках проекту з ребрендингу гіпермаркетів "Велика Кишеня".
Велмарт працює в новому для України форматі дисконтного гіпермаркету. Концепція Велмарт передбачає продаж широкого асортименту якісних товарів за дуже низькими цінами великій кількості покупців. На суму, яку покупець витрачає на конкретний перелік товарів в інших магазинах, Велмарт пропонує на 15-20% більший набір продуктів.
У гіпермаркетах представлені товари як національних, так і регіональних виробників; є власне виробництво - м'ясний, рибний кондитерський відділи, кулінарія та пекарня.
Про компанію
"Велика Кишеня" - одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі України, яка має десятирічний досвід успішної роботи. Сьогодні в 22 найбільших містах України відкрито 46 магазинів мережі – 40 супер- та 6 гіпермаркетів.
Шостий рік поспіль "Велика Кишеня" стає кращою мережею роздрібної торгівлі України за результатами фестивалю-конкурсу "Вибір року". Довіра покупців, які обирають "Велику Кишеню", - це найбільша винагорода для нас та великий стимул розвиватися далі.
Сотні тисяч українців віддають перевагу нашим магазинам, бо щодня вони знаходять у нас усе необхідне для комфортних та вигідних покупок:
- широкий асортимент: до 25 тисяч позицій в супермаркетах і до 50 тисяч позицій в гіпермаркетах;
- висока якість товарів;
- велика кількість знижок та акційних пропозицій, що дають можливість значно економити сімейний бюджет;
- привітний та чуйний персонал;
- наявність товарів власних торгових марок мережі – можливість вигідно купувати товари оптимальної якості, не переплачуючи за упаковку та рекламу;
Місія та цінності
Мережа "Велика Кишеня" працює згідно високих стандартів якості у всьому. Десять років поспіль ми є провідною мережею роздрібної торгівлі України та прагнемо працювати краще і краще з кожним днем.
Наша місія – пропонувати покупцям більше якісних товарів за більш низькими цінами.
Успіх нашої мережі ґрунтується на таких принципах та цінностях:
- відповідати найвищим сподіванням покупців, партнерів, акціонерів та суспільства;
- бути еталоном для клієнтів щодо якості та швидкості обслуговування, широти асортименту, розмаїття свіжих продуктів, оптимальності цін;
- впроваджувати інновації, щоб завжди відповідати запитам наших покупців;
- дарувати позитивні емоції та допомагати людям;
- бути помічниками, добрими порадниками та консультантами для кожної сім’ї;
- бути флагманом на ринку роздрібної торгівлі України.
Історія
2000 рік
27 квітня відкрився перший супермаркет мережі в Києві за адресою Залізничне шосе, 57. У перший день роботи магазин відвідало всього 23 покупці, а сума покупок склала 587 гривень.
2002 - 2004 роки
В українській столиці