Характеристика супермаркета ВЕЛМАРТ

План

Про компанію

Місія та цінності

Історія

Власне виробництво

М'ясний відділ

Рибний відділ

Кулінарний відділ

Кондитерський відділ

Пекарня

Велмарт в Рівному

 


Характеристика супермаркета ВЕЛМАРТ

 

 

 

Мережа гіпермаркетів Велмарт входить до складу холдингу "Рітейл Груп", який також володіє 46 магазинами "Велика Кишеня" у 22 містах України, дискаунтерами "№1" (Умань) та "Просто маркет" (Луцьк), а також супермаркетами "Green Hills Market" (Молдова).

Перший гіпермаркет Велмарт відкрився 20 лютого 2010 року у Рівному, другий - 3 липня 2010 року в Полтаві, третій - 19 листопада 2010 року в Івано-Франківську. Відкриття магазинів відбулося в рамках проекту з ребрендингу гіпермаркетів "Велика Кишеня".  

Велмарт працює в новому для України форматі дисконтного гіпермаркету. Концепція Велмарт передбачає продаж широкого асортименту якісних товарів за дуже низькими цінами великій кількості покупців. На суму, яку покупець витрачає на конкретний перелік товарів в інших магазинах, Велмарт пропонує на 15-20% більший набір продуктів.  

У гіпермаркетах представлені товари як національних, так і регіональних виробників; є власне виробництво - м'ясний, рибний кондитерський відділи, кулінарія та пекарня.

 

 

Про компанію

"Велика Кишеня" - одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі України, яка має десятирічний досвід успішної роботи. Сьогодні в 22 найбільших містах України відкрито 46 магазинів мережі – 40 супер- та 6 гіпермаркетів.

Шостий рік поспіль "Велика Кишеня" стає кращою мережею роздрібної торгівлі України за результатами фестивалю-конкурсу "Вибір року". Довіра покупців, які обирають "Велику Кишеню", - це найбільша винагорода для нас та великий стимул розвиватися далі.

Сотні тисяч українців віддають перевагу нашим магазинам, бо щодня вони знаходять у нас усе необхідне для комфортних та вигідних покупок:

  • широкий асортимент: до 25 тисяч позицій в супермаркетах і до 50 тисяч позицій в гіпермаркетах;
  • висока якість товарів; 
  • велика кількість знижок та акційних пропозицій, що дають можливість значно економити сімейний бюджет;
  • привітний та чуйний персонал;
  • наявність товарів власних торгових марок мережі – можливість вигідно купувати товари оптимальної якості, не переплачуючи за упаковку та рекламу;
ua/uk/kiev/--o-kompanii-sobstvennoe-proizvodstvo/">власне виробництво – кулінарія, кондитерські відділи та пекарні із найсвіжішими "домашніми" продуктами, а також м’ясні та рибні відділи;
  • сезонні розпродажі, під час яких товари можна придбати зі знижкою до 70%!
  • бонусно-дисконтна програма "Картка для всієї РОДИНИ", яка дає можливість накопичувати бонуси усією сім’єю на єдиний рахунок, розраховуватися за покупки, а також отримувати спеціальні пропозиції та великі знижки в дні сімейних свят;
  • зручне місце розташування магазинів; можливість користуватися безкоштовними експресами, які доставляють покупців до деяких наших супермаркетів;
  • цілодобова робота більшості магазинів "Велика Кишеня";
  • уважне ставлення до запитів кожного покупця: для вас працює безкоштовна "гаряча лінія" 0 800 501 505, а також Книга відгуків та пропозицій на нашому сайті.
  • Місія та цінності

    Мережа "Велика Кишеня" працює згідно високих стандартів якості у всьому. Десять років поспіль ми є провідною мережею роздрібної торгівлі України та прагнемо працювати краще і краще з кожним днем.  

    Наша місія – пропонувати покупцям більше якісних товарів за більш низькими цінами.

    Успіх нашої мережі ґрунтується на таких принципах та цінностях:

    • відповідати найвищим сподіванням покупців, партнерів, акціонерів та суспільства;
    • бути еталоном для клієнтів щодо якості та швидкості обслуговування, широти асортименту, розмаїття свіжих продуктів, оптимальності цін;
    • впроваджувати інновації, щоб завжди відповідати запитам наших покупців;
    • дарувати позитивні емоції та допомагати людям;
    • бути помічниками, добрими порадниками та консультантами для кожної сім’ї;
    • бути флагманом на ринку роздрібної торгівлі України.

     


    Історія

    2000 рік

    27 квітня відкрився перший супермаркет мережі в Києві за адресою Залізничне шосе, 57. У перший день роботи магазин відвідало всього 23 покупці, а сума покупок склала 587 гривень.

    2002 - 2004 роки 

    В українській столиці

    1 2 3

    Схожі роботи

    Реферати

    Курсові

    Дипломні