Інформаційні послуги

Зміст 

Вступ. 3

Розділ І. Інформаційні потреби користувачів як умова для формування асортименту послуг  7

1.1. Фактори, що впливають на формування і задоволення інформаційних потерб   7

1. 2. Типи, види інформаційних потреб та методи їх дослідження. 12

Розділ ІІ. Інформаційне забезпечення як умова для формування асортименту послуг  17

2.1. Видова класифікація інформаційних послуг. 17

2.2. Інформаційні мережі як канал надання послуг. 23

Висновки. 34

Список використаної літератури. 40

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 41

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні