Використання засобів зорової наочності на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі

Зміст


Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичне обґрунтування доцільності використання засобів зорової наочності на середньому та старшому етапах навчання. 5

1.1 Психологічні передумови навчання іноземних мов засобами зорової наочності 5

1.2. Використання засобів навчання як важливого невід’ємного компоненту навчального процесу з іноземної мови. 7

Розділ 2. Методика формування іншомовної компетенції учнів за допомогою різних засобів зорової наочності 13

2.1 Використання наочних посібників у навчанні німецької мови. 13

2.2 Використання репродукцій картин та індивідуальний контроль за допомогою карток  15

2.3 Застосування опорних схем для вивчення німецької мови у середніх та старших класах. 23

2.4 Використання жестів та ляльок у вивченні німецької мови на середньому етапі 30

2.5 Кіно при вивченні іноземних мов (німецька мова) 35

Висновки. 41

Список використаної літератури. 43

 

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 43

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні