Використання теорії мотивації в управлінні підприємства торгівлі

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

1. ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ В КОНЦЕПЦІЇ СТИМУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5

1.1 Аналіз сучасних теорій мотивації 5

1.2 Змістовні моделі мотивації трудової поведінки. 11

1.3 Процесуальні моделі мотивації трудової поведінки. 17

1.4 Стимулювання персоналу в механізмі трудової мотивації 20

2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ Й СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МАГАЗИНУ «ТРІЙКА». 23

2.1 Загальна характеристика й організаційно-правовий статус підприємства. 23

2.2 Аналіз організації керування і структури персоналу. 24

2.3 Завдання керування мотивацією, матеріальним і моральним стимулюванням  26

3. УДОСКОНАЛЕННЯ КЕРУВАННЯ МАТЕРІАЛЬНИМ І МОРАЛЬНИМ СТИМУЛЮВАННЯМ ПРАЦІ У МАГАЗИНІ «ТРІЙКА». 34

3.1 Рекомендації з організації погодинної оплати праці 34

3.2 Рекомендації з організації відрядної оплати праці 35

3.3 Рекомендації з організації преміювання. 37

3.4 Рекомендації з організації участі персоналу у розподіленні прибутків та доходів  39

3.5 Рекомендації з організації соціальних виплат і пільг. 40

ВИСНОВКИ.. 43

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА.. 46

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 46

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні