Життя і творчість Анни Фрейд

«БІОГРАФІЯ АННИ ФРЕЙД»
(3. 12. 1895, Відень - 8. 10. 1982, Лондон)

Найбільш важливе і значуще “ПОВЕРХ-Я” міжнародного психоаналізу - так називали Анну Фрейд, основоположника дитячого психоаналізу, почесного доктора багатьох університетів Європи і Америки, дочку і вірну послідовницю Зігмунда Фрейда.
Вона народилася 3 грудня 1895 р. З шести дітей З.   Фрейда Анна була самою молодшою. З.   Фрейд хотів, щоб народився хлопчик, і вже вирішив назвати його Вільгельмом на честь свого друга Вільгельма Флісса, що запропонував теорію бісексуальної природи людини, яку пізніше використовував З.   Фрейд. Приват-доцент З.   Фрейд вже готовий був послати своєму другу дорогу на ті часи телеграму, але, коли народилася дівчинка, обмежився повідомленням в одному зі своїх численних листів.
Матері Анни, Марті Фрейд, було важко справлятися з шістьма маленькими дітьми і вести одночасне все домашнє господарство. На допомогу до неї в їх будинок переїхала сестра матері, тітка Минна. Так у Анни стало відразу “дві матері”, і з самого народження вона опинилася в “колективі” вихователів.
Щоб містити таку велику сім'ю З.   Фрейду доводилося працювати “до вісімнадцяти годин в день”. Тому з отцем діти спілкувалися в основному “ в час канікул”, коли З.   Фрейд цілком занурювався в сім'ю, любив подорожувати з дітьми, збирати гриби. Але якщо з дітьми примикало щось неприємне, він спускався до них на допомогу “з висот свого Олімпу”. Визнання отця було для Анни Фрейд найвищою нагородою. Ради цього варто було приносити “жертви”, прагнучи бути краще і відсовуючи “погане в царство фантазій”. Анна Фрейд любила вірш Р

  Гейнеом “Гренадери”, в якому два наполеонівські солдати готові принести себе в жертву улюбленому імператорові, відмовившись від сім'ї і дітей, а в нагороду за це вони повстануть до нього з могили, коли він проїздитиме мимо.

“То ВІН над могилою їде!
Прапори переможного шумлять. . .
Тут вийде до тебе, імператор
З труни твій вірний солдат!”

У 1901 р. Анна поступила в приватну школу, де проучилася два роки, і перейшла в звичайну народну школу. Потім вона з успіхом закінчила приватний ліцей “Cottage Lyzeum” (приватну школу д-ра С. Гольдманна), що давало їй право почати педагогічну освіту, але було недостатньо для навчання в університеті. Для цього було необхідно закінчити гімназію.
У 16 років, після випускних іспитів в ліцеї, встало питання, що робити далі. В цей же час вийшла заміж її сестра Софі, улюбленка З.   Фрейда, в яку відразу ж закохувалися відвідувачі отця. Анна і Софі жили разом в одній кімнаті і були дуже близькі один одному. Розлучаючись, Анна обіцяла піклуватися про Софі, якщо з нею що-небудь трапитися.
Анна знаходилася в кризі: чи стане вона вчителькою, або хтось візьме її заміж, як сестру. . . А як бути з подальшим навчанням і з таким цікавим і привабливим миром, що оточував її отця? Рецепт З.   Фрейда був простий: “Подорожувати!” На п'ять місяців Анна виїжджає до Італії. Після цього вона починає свою педагогічну освіту і в 1914 р. складає завершальний іспит. П'ять років А.   Фрейд пропрацювала вчителькою. Склавши в 1917 р. ще один іспит, вона поступає на

1 2 3 4 5 6 7 8

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні