Комерційна діяльність у роздрібній торгівлі в ринкових умовах
Зміст
Вступ. 3
1. Роль комерційної діяльності на торгівельному підприємстві 5
2. Організаційно-правові форми суб’єктів комерційної діяльності, їх характеристика 15
3. Аналіз комерційної діяльності торгового підприємства, її ефективність. 21
4. Функції і організаційна структура комерційної служби торговельного підприємства 28
5. Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності торгового підприємства 36
Висновки. 40
Список використаної літератури. 42
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.