Комерційна діяльність як засіб реалізації господарських відносин в умовах ринкової економіки

Зміст

Вступ. 3

1. Теоретичні основи комерційної діяльності як засобу реалізації господарських відносин в умовах ринкової економіки. 5

1.1. Поняття комерційної діяльності на ринку товарів і послуг, її складові 5

1.2. Структура комерційних служб  торгового підприємства. 12

2. Організація комерційної діяльності у процесі формування господарських відносин суб’єктів ринку. 19

2.1. Принципи комерційної діяльності в організації взаємодії і побудови взаємовідносин суб’єктів ринку. 19

2.2. Вплив чинників на комерційну діяльність торговельного підприємства. 22

3. Аналіз ефективності комерційної діяльності у процесі господарських відносин  26

3.1. Показники ефективності комерційної діяльності у процесі господарських відносин  26

3.2. Напрями розвитку і вдосконалення комерційної діяльності на ринку товарів і послуг. 38

Висновки. 44

Список використаної літератури. 46

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 46

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні