Комунікації в менеджменті

План

Вступ. 2

Розділ І. Комунікація в менеджменті, як теоретичний аспект. 4

1.1. Сутність поняття “комунікація”. Співставлення думок різних авторів з приводу сутності поняття “комунікація”. 4

Автор та назва джерела. 7

1.2. Види та типи комунікацій в організаціях. 8

1.3. Характеристика комунікаційного процесу. 12

1.4. Комунікативна політика в менеджменті. 17

Побічна реклама. Виконує рекламну функцію в загальному вигляді, не використовуючи прямих каналів розповсюдження рекламних засобів і не називає прямого рекламодавця. 18

1.5. Документація та діловодство. 19

1.6. Електронні засоби комунікацій. 21

Розділ ІІ. Дослідження процесу комунікації на прикладі діяльності “Дубенського АТП-15606”. 25

2.1. Загальна характеристика організації. 25

2.2. Дослідження процесу комунікації в процесі менеджменту на прикладі “Дубенського АТП-15606”. 28

Голова Правління. 30

Розділ ІІІ. Шляхи удосконалення процесу формування ефективності комунікацій в менеджменті. 34

3.1. Підвищення рівня ефективності комунікацій. 34

3.2. Удосконалення міжособових і організаційних комунікацій. 36

Висновок. 39

Використана література. 42

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 43

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення