Комп’ютерно-інформаційні технології. Можливості їхнього запровадження та використання на уроках природознавства

ЗМІСТ


ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА.. 7

1.1. Сутність комп’ютерно-інформаційної технології 7

1.2. Педагогічні основи використання комп’ютерно-інформаційних технологій навчання в початковій школі 11

1.3. Особливості застосування мультимедійних технологій на уроках природознавства у початкових класах. 17

Висновки до першого розділу. 29

РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА.. 32

2.1. Стан використання КІТ на уроках природознавства учителями початкових класів  32

2.2. Організація навчального процесу з природознавства із використанням комп’ютерних дидактичних засобів. 36

2.3. Аналіз результатів дослідження. 63

Висновки до другого розділу. 65

ВИСНОВКИ.. 68

ДОДАТКИ.. 71

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 75

Ціна: 450грн.
Кількість сторінок: 80

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні