Конкурентоспроможність роздрібного торгівельного підприємства (на прикладі ПрАТ «Берегиня»)

План

Вступ. 3

Розділ І. Поняття і суть конкурентоспроможності роздрібного торгівельного підприємства. 4

1.1. Сутність і значення конкурентоспроможності роздрібного торгівельного підприємства. 4

1. 2. Конкурентоспроможність товару та послуг як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринку. 8

1. 3. Аналіз конкурентоспроможності і взаємодій в комерційній діяльності торгових підприємств. 17

РоздІл ІІ. Аналіз діяльності  роздрібного торгівельного підприємства «Берегиня»  22

2.1 Характеристика торгівельного підприємства «Берегиня». 22

2.2. Закупівельна діяльність підприємства. 23

2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів. 29

2.4. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на торгово-виробничому підприємстві «Берегиня». 32

Розділ ІІІ. Проблема підвищення конкурентоспроможності товарів і послуг на ринку. 49

Висновок. 52

Список використаної літератури. 54

Додатки. 55

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 53

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні