Маркетинг послуг на підприємстві ТзОВ „Інтерміст-Неон”

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Шляхи вдосконалення підприємницької діяльності 5

1.1. Основні методи збуту. 5

1.2. Управління особистими продажами в організації 9

1.3. Стимулювання збуту. 19

1.4. Просування послуг на ринок. 23

1.5. Маркетингова політика збуту. 27

Розділ 2. Аналіз маркетингових послуг на підприємстві “Інтерміст-Неон”. 35

2.1. Загальна характеристика роботи підприємства. 35

2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст-Неон". 36

2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-Неон”. 42

2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-Неон”  49

Висновки. 50

Список використаної літератури. 51

Додатки. 53

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 62

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні