Маркетинг послуг на підприємстві ТзОВ „Інтерміст-Неон”
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Шляхи вдосконалення підприємницької діяльності 5
1.1. Основні методи збуту. 5
1.2. Управління особистими продажами в організації 9
1.3. Стимулювання збуту. 19
1.4. Просування послуг на ринок. 23
1.5. Маркетингова політика збуту. 27
Розділ 2. Аналіз маркетингових послуг на підприємстві “Інтерміст-Неон”. 35
2.1. Загальна характеристика роботи підприємства. 35
2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст-Неон". 36
2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-Неон”. 42
2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-Неон” 49
Висновки. 50
Список використаної літератури. 51
Додатки. 53
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.