Маркетингова діяльність інформаційних установ в Україні - напрямки реалізації

ЗМІСТ

 

Вступ

 

4

Розділ 1

Теоретичні засади маркетингової діяльності інформаційних установ

8  

1.1.

Понятійний апарат з теми дослідження  

8

1.2.

Поняття інформаційної системи та мережі  

14

1.3.

Бібліотечний маркетинг як один із напрямків реалізації маркетингової діяльності інформаційних установ  

18    

Розділ 2

Напрямки організації маркетингової діяльності бібліотечних установ в Україні

24

2.1.

Зміст і специфіка бібліотечного маркетингу  

24

2.2.

Напрямки маркетингової діяльності бібліотеки  навчального закладу 

  37

2.3.

Cуть, значення та етапи планування бібліотечної діяльності

 

38

Висновки

54

Список використаної літератури та неопублікованих документів

57

Додатки

 

 

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 62

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні