Маркетингове дослідження ринку біжутерії

Зміст

Вступ 

Анкета

Виробництво і склад біжутерії        

Літня біжутерія    

Що подарувати коханій жінці?

Результати маркетингового дослідження місцевих магазинів біжутерії 

Догляд за ювелірними виробами    

Використані джерела    

Вступ

Виготовлення біжутерії прийшло з такої "галузі", як виробництво підробок. Відповідно, в початковій своїй формі вона могла лише наслідувати по параметрах і асортименті "справжнім" прикрасам.

Біжутерія знайшла свою популярність за допомогою Коко Шанель. "Велика Мадемуазель" поміняла способи носіння і поєднання прикрас. Жінки в її костюмах, отримали динамічність і діловитість. Їм потрібні були універсальні і елегантно помітні речі, за допомогою яких мінімальний набір туалетів має свою індивідуальність і може трансформуватися відповідно до обставин часу і місця.

"Велика Мадемуазель" збільшила прикраси, прибрала ювелірну витонченість. Вироблені за допомогою металів "під золото" і "під срібло", її відомі товари не прагнули до обману. Але їх цікаві поєднання отримували індивідуальний художній образ.

Біжутерія "від Шанель" відкрила напрям серійній біжутерії, де головною була роль модельєра. Виходячи з цієї характеристики отримала свій розвиток школа арт-дизайну.

Біжутерія арт-дизайну є членом високої моди, в неї входять відомі художники, що поєднують діяльність кутюр’є і автора прикрас.

Сучасна біжутерія, переважно малосерійна, виготовлена для бутіків, частенько використовує штучні матеріали, в деяких ситуаціях абсолютно фантастичні, "несправжні", в деяких випадках що наслідують натуральним, але що не використовують ігор в обманюванні.

Біжутерія має можливість легко пристосовуватися до різних ситуацій в житті. Для вечірок застосовується біжутерія арт-дизайну, яка включає елітні роботи відомих модельєрів. Денна біжутерія підрозділяється на ділову біжутерію, яка призначена для офісного костюма, і легку біжутерію, яка демонструє відпочинок і свято

У даній біжутерії використовуються новітні пластикові матеріали, оригінальні відтінки, проте по параметрах вона є класикою. У денній біжутерії також можуть застосовуватися східні мотиви.

Я, студентка РДГУ, проводжу маркетингове дослідження на тему: «Ювелірні вироби» і, розробивши цю анкету, хочу знати Вашу думку.

АНКЕТА

1.         Ваш вік

2.         Ваша стать

ч ?     ж ?

3.         Сімейний стан

одруж. ?     неодруж. ?

4.         Місце роботи/навчання

5.         Посада

6.         Яким ювелірним виробам Ви надаєте перевагу?

золото ?

срібло ?

біжутерія ?

не важливо ?

7.         Які фірми/бренди Вам відомі?

8.         Вид якої біжутерії Вам подобається найбільше?

кільця ?

підвіски ?

сережки ?

браслети ?

заколки ?

9.         На що Ви звертаєте увагу при виборі біжутерії?

зовнішній вигляд ?

бренд ?

10.        Чи подобається Вам біжутерія зі стразами?

так ?  ні?

11.       

1 2 3 4 5 6 7

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні