Маркетинговий аналіз та загальна характеристика підприємства

ЗМІСТ

Вступ 3

І. Теоретична частина 4

Розділ 1.Короткий опис проекту 4

Розділ 2. Компанія та її загальна стратегія 6

Розділ 3. Маркетинговий аналіз 7

Розділ 4. Маркетингова стратегія 11

ІІ. Практична частина 13

1. Загальна характеристика підприємства 15

2. Резюме 16

3. Характеристика продукції, ринків збуту, маркетинг 17

4. Виробничий план 21

5. Організаційний план 32

6. Фінансовий план 33

7. Аналіз можливих ризиків та їх страхування 36

Додатки 38

Висновок 39

Список використаної літератури 41

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 43

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні