Методика прогнозування найважливіших показників конюнктури ринку корпоративних цінних паперів

ЗМІСТ

Вступ.  

РОЗДІЛ 1. Показники, що характеризують кон'юнктуру ринку цінних паперів.  

1. 1. Основні індикатори кон'юнктури ринку.  

РОЗДІЛ 2.   Основні методи аналізу кон'юнктури ринку, їх алгоритм.  

2. 1. Основні методи кон'юнктурного аналізу.  

2. 2. Технічний аналіз.  

2. 2. 1 Особливості технічного аналізу кон'юнктури біржового ринку.  

РОЗДІЛ 3. Прогнозування кон'юнктури ринку, методи.  

3. 1. Види прогнозів.  

3. 2. Методика прогнозування.  

РОЗДІЛ 4. Чинники, що впливають на кон'юнктуру ринку цінних паперів.  

4. 1

Макроекономічні показники ділової активності 

Висновок.  

Список використаної літератури.  

Вступ

Накопичення грошового капіталу грає важливу роль в ринковій економіці. Безпосередньо самому процесу накопичення грошового капіталу передує етап його виробництва. Після того, як грошовий капітал створений або вироблений, його необхідно розділити на частину, яка знову прямує у виробництво, і ту частину, яка тимчасово вивільняється. Остання, як правило, і є звідними грошовими коштами підприємств і корпорацій, що акумулюються на ринку позикових капіталів кредитно-фінансовими інститутами і ринком цінних паперів.

Виникнення і обіг капіталу, представленого в цінних паперах, тісно пов'язаного з функціонуванням ринку реальних активів, тобто ринку, на якому відбувається купівля-продаж матеріальних ресурсів. З появою цінних паперів (фондових активів) відбувається як би роздвоєння капіталу. З одного боку, існує реальний капітал, представлений виробничими фондами, з іншої - його віддзеркалення в цінних паперах.

Поява цього різновиду капіталу пов'язана з розвитком потреби в залученні все більшого об'єму кредитних ресурсів внаслідок ускладнення і розширення комерційної і виробничої діяльності. Таким чином, фондовий ринок історично починає розвиватися на основі позикового капіталу, оскільки купівля цінних паперів означає не що інше, як передачу частини грошового капіталу в позику.

Ключовим завданням, яке повинен виконувати ринок цінних паперів являється

передусім, забезпечення умов для залучення інвестицій на підприємства, доступ цих підприємств до дешевшого, в порівнянні з банківськими кредитами капіталу.

РОЗДІЛ 1. Показники, що характеризують кон'юнктуру ринку цінних паперів.

1. 1. Основні індикатори кон'юнктури ринку

До основних індикаторів кон'юнктури біржового ринку цінних паперів відносяться наступні:

1. Торговельне сальдо, тобто різниця між об'ємом продажів і покупок цінних паперів - свідчить про рівень купівельної здатності;

2. Об'єм реалізації, тобто загальний об'єм продажів цінних паперів - служить індикатором стабільності ринку цінних паперів і загальної економічної активності;

3. Обсяг промислового виробництва - дає уявлення про рівень випуску продукції підприємствами в попередньому періоді і показує міра інтенсивності економічних спадів і бумів;

4. Валовий національний продукт (ВНП) - відбиває сукупну вартість кінцевих товарів і послуг, вироблених за конкретний період часу (зазвичай за рік), і підтверджує дані про напрям і розміри економічних змін;

5. Індекс споживчих цін - визначає рівень інфляції і є вирішальним чинником для встановлення цін на бони, облігації і інші цінні папери". [6]

Зазвичай ціни розглядаються як первинний індикатор кон'юнктура біржового ринку, а об'єм торгівлі і відкрита позиція - як вторинні індикатори. Об'єм торгівлі є числом контрактів, ув'язнених за певний період. Зазвичай він включається в денні графіки, іноді в тижневі, але не використовується в місячних графіках. Кожна укладена угода збільшує цей показник. Поки угоди відсутні, показник не міняється. Об'єм торгівлі вважається індикатором, що посилює цінові тенденції. Високий об'єм

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні