Методика використання мовленнєвих вправ у процесі вивчення прислівника на уроках української мови
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРИСЛІВНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.. 7
1.1. Формування граматичних понять молодших школярів як педагогічна проблема 7
1.2. Загальна характеристика прислівника як частини мови. 14
1.3. Вивчення теми «Прислівник» у початкових класах. 24
Висновки до розділу 1. 27
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ВПРАВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИСЛІВНИКА 29
2.1. Організація та зміст експериментального дослідження. 29
2.2. Методика використання мовленнєвих вправ у процесі вивчення прислівника 33
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментального дослідження. 49
Висновки до розділу 2. 53
ВИСНОВКИ.. 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 58
ДОДАТКИ.. 62
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.