Методика вивчення молодшими школярами біологічних понять на уроках природознавства у 3-му класі
ЗМІСТ
ВСТУП.. 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.. 9
1.1.Проблема формування та розвитку природничих понять. 9
1.2. Характеристика основних видів природничих знань, що формуються в початковій школі 17
1.3. Особливості вивчення природознавства у 3 класі 28
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ.. 33
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3 КЛАСІ 35
2.1. Організація і зміст експериментального дослідження (констатувальний експеримент) 35
2.2. Технологія формування біологічних понять на уроках природознавства у 3 класі 39
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи при вивченні біологічних понять на уроках природознавства. 52
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ.. 58
РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 59
3.1. Перелік документів з охорони праці Тинненської ЗОШ 1-3 ступенів. 61
3.2. Інструкція з охорони праці для вчителя початкових класів у загальноосвітній школі 64
3.3. Основні елементи режиму дня молодшого школяра. 67
ВИСНОВКИ.. 74
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 78
ДОДАТКИ.. 83
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.