Методика вивчення молодшими школярами біологічних понять на уроках природознавства у 3-му класі

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.. 9

1.1.Проблема формування та розвитку природничих понять. 9

1.2. Характеристика основних видів природничих знань, що формуються в початковій школі 17

1.3. Особливості вивчення природознавства у 3  класі 28

ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ.. 33

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3 КЛАСІ 35

2.1. Організація і зміст експериментального дослідження (констатувальний експеримент) 35

2.2. Технологія формування  біологічних понять на уроках природознавства у 3 класі 39

2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи при вивченні біологічних понять на уроках природознавства. 52

ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ.. 58

РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 59

3.1. Перелік документів з охорони праці Тинненської ЗОШ 1-3 ступенів. 61

3.2. Інструкція з охорони праці для вчителя початкових класів у загальноосвітній школі 64

3.3. Основні елементи режиму дня молодшого школяра. 67

ВИСНОВКИ.. 74

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 78

ДОДАТКИ.. 83

 

Ціна: 90грн.
Кількість сторінок: 102

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні