Мікшування та аудіомастеринг на комп'ютері

Мікшування та аудіомастеринг на комп'ютері

 Мастеринг - життєва частина процесу запису, і все, що пов'язане з ним, обросло потужним міфологічним шаром. Всі ми чули про дорогі мастеринг- інженерів, що мають власне, спеціально розроблене обладнання на основі позолочених електронних ламп ( які, до того ж, були потайки винесені з давніх радянських підводних човнів ) - або на чомусь подібному. Але ми також чули і про власників комп'ютерних студій, які користуються аудіоредакторами і деяким набором плагінів для мастерингу свого матеріалу.

 До початку цифрової революції мастеринг мав дуже певний набір функцій. Ви приносили свої треки на стрічці до мастеринг- інженеру, який переписував їх на іншу стрічку через різні процесори, розроблені, щоб « підсолодити » звук. Треки збиралися в певному порядку, і здійснювалася випробувальна друк на ацетатному диску, щоб оцінити продукт перед відправкою в масове виробництво. Мастеринг був справедливо оцінений як таємне, містичне мистецтво. У небагатьох музикантів був доступ до високоякісних і дорогих мастерінгових інструментів, і при цьому у них не було досвіду такої людини, яка слухав тисячі різних записів і знав, як підготувати їх до виходу в реальний світ.

 Сьогодні, інструменти для якісного мастерингу стали, нарешті, в межах фінансової та технічної досяжності будь-якого, хто серйозно ставиться до запису. Але 95 % мастерингу знаходиться не в обладнанні - це знаходиться у вухах. І якщо у Вас не виросли вуха мастеринг- інженера, то не варто сподіватися на те, що якесь обладнання або програмне забезпечення надасть їх Вам

 Так це значить, що тільки експерти можуть робити мастеринг ? По-перше, не кожна ситуація вимагає контакту з професіоналами. Наприклад, у Вас є живий запис, яку Ви хочете роздати своїм друзям або хочете продавати її на своїх виступах. Безсумнівно, Ви можете просто записати нічим не оброблені треки, але « фанера », яку хоч якось «відмастерили», дасть Вашим слухачам більше враження. По-друге, Ви можете записати кілька пісень, і Вам хочеться перевірити, як ці пісні течуть разом в межах альбому. Так чому б не зробити речі самому? Після того, як Ви отримали приблизне уявлення про мастеренний звук і скомпілювали альбом, Ви можете звернутися до професіонала. І коли він буде працювати, Ви будете в змозі виразно розповісти йому про те, чого Ви хочете - тому що Ви знайомі з процесом і Вам вже є на що орієнтуватися.

 Крім того, єдиний спосіб домогтися гарних результатів у якійсь області - це постійно займатися практикою. Протягом багатьох років я тільки користувався послугами професійних мастеринг- інженерів. Я ніколи не мріяв про те, що колись зможу робити мастеринг самостійно. Але я вчився, спостерігаючи за роботою профі, і поступово почав майструвати власний матеріал - і тепер люди наймають мене, щоб я обробив їх запису, тому що їм подобаються результати, які я отримую. Однак, якщо Ви маєте сумніви щодо своїх здібностей, то шукайте професіонала, який зможе представити Вашу музику в найвигіднішому світлі.

 Більшість мастерінгових робіт зроблено на спеціалізованих аудіоредактора, таких як Sonic Foundry Sound Forge (нині Sony Sound Forge ), Steinberg Wavelab, Bias Peak, Adobe Audition та

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні