Мотивація в процесі менеджменту (на прикладі ТзОВ НАТАЛІ)

Зміст 

Вступ. 3

Розділ І. Мотивація як фактор ефективної діяльності 5

1.1 Суть поняття мотивація. 5

1.2 Еволюція розвитку мотиваційних теорій. 9

1.3 Характеристика теорій мотивації 14

1.3.1 Мотиваційні теорії Зигмунда Фрейда і неофрейдистів. 14

1.3.2 Змістовні теорії мотивації 16

1.3.2.1 Теорія ієрархії потреб А. Маслоу. 17

1.3.2.2 Двофакторна теорія мотивації Фредеріка Херцберга. 19

1.2.2.3 Теорія зустрічних потреб. 21

1.3.2.4 Теорія існування, спілкування і росту. 23

1.3.3 Процесійні теорії мотивації 24

1.4 Концепція партисипативного управління. 27

1.5 Мотивація працівників як запорука ефективного функціонування організації 28

Розділ ІІ. Аналіз мотиваційного процесу на прикладі ТзОВ “НАТАЛІ”. 31

2.1 Загальна  характеристика ТзОВ “НАТАЛІ”. 31

2.2 Аналіз методів мотивації в організації 34

Розділ ІІІ. Шляхи удосконалення отиваційного  процесу. 40

Висновки. 46

Перелік посилань. 49

Додаток. 52

 

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 51

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні