Опитування громадської думки в США - історія та сучасність

Зміст 

1. Перші спроби вивчення громадської думки в США.

2. Способи опитування громадської думки в США.

3. Організацій, що ведуть дослідження в сфері громадської думки.

4. Сучасні дослідження громадської думки в США.  


Перші спроби вивчення громадської думки в США 

Опитування громадської думки є одним з основних методів у дослідженнях цілого ряду наук. Саме цей метод вивчення безпосередніх фактів свідомості не тільки подає інформацію про стан громадської свідомості, але й у багатьох випадках є джерелом відомостей про досліджувані процеси.

Історія проведення опитувань у США йде від 1820 року, коли кілька газет почали цікавитися в громадян або місцевих політиків, кого з кандидатів вони хотіли б бачити на пості президента. У 1824 р. журналісти газет «Херісберг Пенсільвенієн» та «Ролей Стар» в штатах Делавер і Північна Кароліна не залежно один від одного провели опитування громадян і політичних діячів стосовно кандидата, який переможе в регіоні з чотирьох претендентів, на крісло Президента США. Обидві газети опублікували дані, згідно з якими в цих штатах преможе кандидат Е. Джексон. Вибори у листопаді 1824 засвідчили перемогу Джексона в обох штатах, хоча в масштабах країни він непереміг. Ці опитування мало походили на сучасні, не були ретельно сплановані й науково підготовлені. Тому їх назвали “солом'яними”

Їхнім основним завданням було сприяти продажу як можна більшого числа газет. Багато газет сприйняли цю практику, і в 1904 році опитування нью-йоркської газети охопило тридцять тисяч зареєстрованих виборців. Інші опитування, неполітичні, по дослідженню ринку й запитальники для читачів журналів були використані в 1911 році. І відразу ж слідом за ними стали розвиватися опитування у формі інтерв'ю вдома. В 1886 році був заснований журнал “Громадська думка” (Public Opinion), що звертався до безлічі суспільних проблем, передруковуючи передовиці з газет, промови найбільш впливових політиків, цитуючи видних суспільних діячів. Подібна інформація збиралася з усією країни. В 1906 році він поглинувся іншим журналом “Літературний дайджест” (Literary Didgest), що пізніше став найбільш читаємим і найбільш великим виданням свого часу. В 1916 році журнал проводить своє перше опитування громадян, розіславши листівки своїм передплатникам у п'ять штатів, запитуючи їхню думку про кандидата на пост президента. Отримані дані були опубліковані. Перед кожними новими виборами процедура опитування повторювалася. Тільки тепер адреси респондентів бралися з телефонної книги або із записів реєстрації автомобілів. ДО 1932 року число опитаних склало двадцять мільйонів чоловік. Це було дуже гарною рекламою, тому що кожна поштова картка з питаннями містила в собі ще й передплатний бланк. І хоча по даним цих опитувань перевага віддавалася в основному республіканському кандидатові, аж до 1936 року респонденти правильно відзначали переможця передвиборної кампанії.

Спочатку опитування в США проводилися для задоволення інтересів торгівлі й були вдосконалені в період Другої світової війни. Сьогодні існує понад 200 центрів, що проводять загальнонаціональні опитування. Сотні центрів місцевого масштабу займаються вивченням думки на регіональному рівні.

Після Першої світової війни небувалий ріст продуктивності створив в американському суспільстві атмосферу споживажа. Поява в

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні