Організація роботи фірмового магазину сучасного торговельного підприємства та робота по оснащенню його торговим обладнанням
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Організація роботи фірмового магазину сучасного торговельного підприємства 5
1.1. Поняття та завдання фірмової торгівлі 5
1.2. Порядок створення фірмового магазину. 12
1.3. Дизайн торговельного підприємства та культура обслуговування як методи залучення споживачів. 17
1.4. Вивчення споживчого попиту у фірмовому магазині 23
1.5. Економічна сутність торгового обладнання підприємства як одного з видів основних фондів. 31
Розділ 2. Розміщення і планування торгового обладнання магазина «Все для авто» 40
2.1. Техніко-економічна характеристика магазина “Все для авто”. 40
2.2. Оснащення магазина торговими меблями. 44
2.3. Організаційна структура магазина. 47
2.4. Стан і основні напрямки удосконалювання технологічного планування магазина “Все для авто”. 51
Висновки. 53
Список використаної літератури. 54
Додатки. 55
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.