Організація роботи фірмового магазину сучасного торговельного підприємства та робота по оснащенню його торговим обладнанням

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Організація роботи фірмового магазину сучасного торговельного підприємства  5

1.1.  Поняття та завдання фірмової торгівлі 5

1.2. Порядок створення фірмового магазину. 12

1.3. Дизайн торговельного підприємства та культура обслуговування як методи залучення споживачів. 17

1.4. Вивчення споживчого попиту у фірмовому магазині 23

1.5. Економічна сутність торгового обладнання підприємства як одного з видів основних фондів. 31

Розділ 2. Розміщення і планування торгового обладнання магазина «Все для авто»  40

2.1. Техніко-економічна характеристика магазина “Все для авто”. 40

2.2. Оснащення магазина торговими меблями. 44

2.3. Організаційна структура магазина. 47

2.4. Стан і основні напрямки удосконалювання технологічного планування магазина “Все для авто”. 51

Висновки. 53

Список використаної літератури. 54

Додатки. 55

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 62

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні